Træning og kost

Spis dig slank før din træning

af Stephanie Hansen, Slankedoktor.dk 8. marts 2011
Ny forskning viser, at du ved at spise den rigtige kost, kan øge din fedtforbrænding med 25 % under træningen.

Er du fast besluttet på at slanke dig, kan det være at du skal til at tage andre metoder i brug.Hidtil har det været almen viden for de fleste, der træner hårde sportsgrene, at ved at have fyldt deres kulhydratdepoter sikrer de sig, at man har mere end rigeligt energi til at træne.

Træn på tomme depoterNy forskning viser dog, at hvis du ønsker at tabe dig af din træning, er det en god ide at træne på tomme kulhydratdepoter. Kroppen forbrænder nemlig mere fedt, hvis du har undladt at kaste dig over kulhydrater såsom brød, ris, kartofler og pasta inden din træning.

Tab dig med kalorietælleren - anbefaletaf Slankedoktor

Øg forbrændingenForskerne fandt ud af, at du kan øge din fedtforbrænding med 25 procent under træningen, hvis du i timerne forud har undgået kulhydrater.Du skal til gengæld være forberedt på, at din træning vil føles hårdere og måske knap så tilfredsstillende, fordi du skal arbejde mere for sagen.

Se også:3 myter om vægttabDerfor er din søvn så vigtigTrines tvivlsomme slanketanker