Træning og kost

5 smutveje til en slank krop

af Skrevet af Redaktionen, SlankeDoktor.dk 25. januar 2011
Kan du ikke finde tid eller overskud til at træne? Så læs her

Der er altid tid til at træne, ihvertfald derhjemmeVi ved allesammen at det ofte kan være svært at tage sig sammen til at træne, måske føler du ikke du har tid, overskud eller måske kan du bare ikke komme i gang? Men der er ingen dårlige undskyldninger at gemme sig bag, for selvom du ikke tager til træning kan du godt udfordre din krop på andre måder, og mange af dem foregår i hjemmet.Vi har fundet 5 simple og effektive råd, der gør dig slankere:

1. Gå en time om dagenI stedet for at smide dig på sofaen og se en times TV når du kommer hjem, så tag din MP3 afspiller i hånden og gå en tur, en times kontinuerlig gang om dagen i rask tempo er faktisk nok til at smide de overflødige kilo.2. Snyd dig selvEr du højrehåndet, så gem de fristende snacks i venstre skuffe, eller i en dåse der ikke er nem at åbne. Ifølge psykolger synder vi nemlig mindre, når det ikke er nemt at komme til godterne.

Tag genvejen til drømmekroppen medbodyshaper.

3. Hot slankekurForskning viser at stoffet capsain, som findes i chilipebre booster din slankekur med hele 10%. Så skynd dig at få fat i din nye stærke slankeven- chilipeberen. Du kan finde adskillige opskrifter der indeholder chili her.4. Løft så de vægteVi har sagt det før, men der altså også noget om snakken. Styrketræning giver dig en højere kalorieforbrænding og det er både mens du træner og resten af døgnet! Nu frygter du nok at du skal ned til de pumpede fyre i fitness centret, men du kan faktisk ofte finde billige håndvægte i butikker som Fakta og Netto, så hold øje næste gang du modtager bladet.5. Op og stå!Du forbrænder 33 procent flere kalorier når du står op, end når du sidder. Så hæv dit skrivebord med det samme.Læs mere:"Jeg har fået fokus på min kost"Børn går til pole dancingFå frosset dit fedt væk