Brad Pitt løfter sløret for sin utrolig simple hudplejerutine
Foto: Mega
Skuespiller, producer, vinproducent og senest billedhugger.
Brad Pitt er en mand med mange talenter. Nu kan han også skrive ejer af et hudplejemærke på CV'et.
Den 58-årige skuespiller har lanceret hudplejemærket Le Domaine, der ifølge ham selv er en unisex hudplejeserie, skriver britisk Vogue.
Den er udviklet i samarbejde med Perrin-familien, der er anerkendte vinbønder, som Brad Pitt tidligere har udviklet en populær rosévin med.
Netop druer spiller en rolle i hudplejeserien. Den er nemlig baseret på antioxidanter fra druer, som længe har været brugt i andre hudplejeprodukter.
Brad Pitt har efter sigende taget en bevidst beslutning om ikke at agere ansigt for mærket, men han har været med i udviklingen og tilblivelsen af konceptet.
"Jeg er virkelig dedikeret til min ansigtsvask"
Brad Pitt er ikke ligefrem religiøs, når det kommer til sin hudplejerutine. Det har han aldrig været.
Han kan lide, at det er simpelt, og det afspejler sig også i hans daglige rutine.
– Jeg vasker mit ansigt om morgenen. Dernæst bruger jeg serum og dagcreme. Så er jeg ude af døren.
– Om aftenen vasker jeg mit ansigt. Jeg er virkelig dedikeret til min ansigtsvask. Så bruger jeg serum og natcreme, siger han til britisk Vogue.
Den simple tankegang afspejler sig også i hudplejeserien fra Le Domaine, der består af fire produkter.
Et serum, to cremer og en rens. Til (hollywood)priser på 520 kr. for rensen og serummet for ... 2.600 kr.
Men så kan du også prale af at bruge samme hudplejeprodukter som Brad Pitt, manden bag film som "Benjamin Buttons forunderlige liv", som handler om en mand, der ældes baglæns.