Kritikken hagler ned over Jennifer Lopez
Foto: Lauren Justice/Reuters/Ritzau Scanpix
Artiklen blev første gang bragt på Se og Hør. Dette er en redigeret version.
Det er ikke ligefrem mange pæne ord, folk har at sige om Jennifer Lopez' nye forretningseventyr.
Den 53-årige multikunstner har netop lanceret sit eget cocktailmærke ved navn "Delola", og det falder bestemt ikke i alles smag.
På sin Instagram-profil har Jennifer Lopez delt en reklame for produktet, og her flyder kommentarsporet over med vrede og skuffede fans, der stiller sig undrende over for sangerens nye forretning.
Flere pointerer nemlig, at hun har tidligere har slået sig op på ikke at drikke alkohol, mens andre finder det upassende, da hendes mand, Ben Affleck, er tørlagt alkoholiker.
- Superskuffet over, at du promoverer noget, som du åbent har fortalt, at du ikke tager del i på grund af den sundhedsmæssige bagside. Og så er du gift med en mand, der kæmper med en alkohol-afhængihed..., skriver en bruger.
- Det her er superskuffende taget i betragtning, at hun ikke selv drikker og er gift med en tørlagt alkoholiker. Hvad med at vi støtter små virksomheder i stedet for kendisser, der smider deres navn på hvad som helst for at tjene flere penge?, foreslår en anden, mens det fra en tredje lyder:
- Men du drikker ikke? Hvorfor skal vi købe alkohol fra en, der ikke engang drikker sit eget produkt?