Træn dig op til lynorgasmer

Kvinder kræver lange forspil, siger vi – men det er ikke nødvendigvis sandt. Se her, hvordan du kan træne dig til at tænde meget hurtigt og få flere orgasmer

Onsdag d. 5. september 2012 - af Sara Skaarup, Foto: Istockphoto





BRUG DIT ÅNDEDRÆT

  • Vejrtrækning er super til ground-ing, og en effektiv lyst-motor.
  • Træk vejret ned i maven et par minutter som del af din daglige sensitivitetstræning.
  • Læg hænderne på maven, så du kan mærke, om luften når helt derned.
  • Sæt lyd på.
  • Træk vejret gennem munden under seksualakten - det styrker lysten.
  • Jo hurtigere du trækker vejret, jo hurtigere når du klimaks.
  • Langsom vejrtrækning udskyder orgasmen.

Læs også: 10 tegn på din mand er utro

SOLO-ØVELSE:
DEN FRÆKKE FORBINDELSE

Under forspil kan en kvinde blive våd forneden langt hurtigere end ellers, hvis partneren fokuserer på at nippe/suge hendes overlæbe. Der er nemlig en nervemæssig sammenhæng mellem en kvindes overlæbe og klitoris. Træn forbindelsen ved at onanere i fem minutter og sutte på overlæben i ét minut i intervaller. Sådan kan du "åbne kanalen" mellem de to lystpunkter og programmere din krop til at reagere, næste gang din overlæbe berøres.

Læs også: Test dig selv: Hvor seksuelt intelligent er du?

SENSUALITETSØVELSE MED PARTNER
Her er en øvelse i nærvær og bevidst berøring. I skal være nøgne sammen - og stille! Den ene er giver, den anden modtager. Berør hele kroppen på nær bryster og kønsorganer. Brug massageolie eller Maizenamel (det giver et fint stjernestøv!).
GIVER: Fokusér på at give netop de berøringer, der føles rigtige. Vær til stede i hver berøring.
MODTAGER: Fokusér på at nyde uden at ønske andet. Driver opmærksomheden, så før den venligt, men bestemt tilbage til nuet.
Træn ½ time hver anden dag, og skift roller. Først når I kan være nærværende gennem hele sessionen, udvider I til de intime zoner.
Orgasme er tilladt, men ikke målet i sig selv.

Køb erotik i feminashoppen.dk
Vibrator "Pretty Love Cute", 399 kr.