Forretter

Smuk, sund og slank(ere) på 5 uger (uge 4)

17. juni 2010
af Birgitte Nymann og Louisa Lorang
Har du 5 uger? Så har vi et sundt, slankt og supergodt tilbud til dig. En udførlig madplan MED opskrifter og tilhørende tips til en sundere og slankere hverdag. Velkommen til FEMINAs unikke koncept med 100% powerfood!

 

* Flad mave

* Slank krop

* Smuk hud

* God forbrænding

* Mere energi

* Et bedre liv

Birgitte Nymann og Louisa Lorang

  • Birgitte Nymann: Bestsellerforfatter, personlig træner, sundheds- og slankeekspert
  • Louisa Lorang: Danmarks nye stjernekok og kogebogsforfatter

UGE 4 

Se madplanen for uge 1 her

Se madplanen for uge 2 her

Se madplanen for uge 3 her

1. dag

MORGEN: Quinoaklatkager og1 æg FROKOST: Fennikelsalat oget stk. kyllingebryst EFTERMIDDAG: Mysliboller og smøreller god ost AFTENSMAD: Lynstegt broccoli SEN AFTEN: Vand, urtete

2.dag

MORGEN: Knækbrød og4-5 skiver skinke ogen skive god ost FROKOST: Vege-sandwichog ½ avokado EFTERMIDDAG: Et stk. frugt og10 mandler AFTENSMAD: Lammespyd med kikærter SEN AFTEN: Vand, urtete

3. dag

MORGEN: Quinoaklatkager FROKOST: Vege-sandwich ogtilføj valgfrit kødpålæg EFTERMIDDAG: Knækbrød og smør AFTENSMAD: Gazpacho ogsteaksalad SEN AFTEN: Æblekage

4. dag

MORGEN: Omelet med svampe FROKOST: Cæsar de light EFTERMIDDAG: Knækbrød og smør AFTENSMAD: Gazpacho ogsteaksalad SEN AFTEN: vand, urtete

5. dag

MORGEN: Go green juice ogskyr med knas FROKOST: Rester fra aftenen før EFTERMIDDAG: Frugtsalat AFTENSMAD: Kylling i stærk karry SEN AFTEN: Vand, urtete

6. dag

MORGEN: Go-green-juic ogpapajasalat ogomelet med svampe FROKOST: Kylllingfra dagen før oglyntomatsuppe EFTERMIDDAG: Skyr med knas AFTENSMAD: Svinekoteletter med rødbedesalat SEN AFTEN: Chokolade-rødvins-sorbet

7. dag

BRUNCH: Morgengrød ogbananshake ogomelet med svampe EFTERMIDDAG: Boghvedeboller ogpeanutbutter AFTENSMAD: Lynstegt broccoli SEN AFTEN: Æblekage

Alle opskrifter er til 2 personer.Klik på linket for at få opskriften

RELEVANTE LINKS