Forretter

Smuk, sund og slank(ere) på 5 uger (uge 2)

8. juni 2010
af Birgitte Nymann og Louisa Lorang
Har du 5 uger? Så har vi et sundt, slankt og supergodt tilbud til dig. En udførlig madplan MED opskrifter og tilhørende tips til en sundere og slankere hverdag. Velkommen til FEMINAs unikke koncept med 100% powerfood!

 

* Flad mave

* Slank krop

* Smuk hud

* God forbrænding

* Mere energi

* Et bedre liv

Birgitte Nymann og Louisa Lorang

  • Birgitte Nymann: Bestsellerforfatter, personlig træner, sundheds- og slankeekspert
  • Louisa Lorang: Danmarks nye stjernekok og kogebogsforfatter

UGE 2

Se madplanen for uge 1 her 

Se madplanen for uge 3 her

Se madplanen for uge 4 her

1. dag

MORGEN: Vågn-op juice ogSkyr med knas FROKOST: Boghvedeboller ogmasser af købpålæg EFTERMIDDAG: Mysliboller og smøreller god ost AFTENSMAD: Lynstegt broccoli SEN AFTEN: Vand, urtete

2.dag

MORGEN: Vågn op-juice og2 kogte æg FROKOST: Rejemad og ½ avokado EFTERMIDDAG: Et stk. frugt og10 mandler AFTENSMAD: Lammespyd med kikærter SEN AFTEN: Vand, urtete

3. dag

MORGEN: Knækbrød og4-5 skiver skinke ogen skive god ost FROKOST: Rejemad EFTERMIDDAG: Et stk. frugt og10 mandler AFTENSMAD: Lyntomatsuppe SEN AFTEN: Æblekage

4. dag

MORGEN: Omelet med svampe FROKOST: Cæsar de light EFTERMIDDAG: Mysliboller ogmandlesmør AFTENSMAD: Kylling i stærk karry SEN AFTEN: vand, urtete

5. dag

MORGEN: Go green juice ogskyr med knas FROKOST: Rester fra aftenen før EFTERMIDDAG: Bananshake AFTENSMAD: Fiskepakker SEN AFTEN: Vand, urtete

6. dag

MORGEN: Go green-juice ogpapajasalat ogomelet FROKOST: Små porretærter EFTERMIDDAG: Papajasalat AFTENSMAD: Svinekoteletter med rødbedesalat SEN AFTEN: Chokolade-rødvins-sorbet

7. dag

MORGEN: Små porretærter ogGo green-juice FROKOST: Spis lige hvad du har lyst til EFTERMIDDAG: Go green-juice AFTENSMAD: Kylling med bønnesalat SEN AFTEN: Chokoladekage

Alle opskrifter er til 2 personer.Klik på linket for at få opskriften

RELEVANTE LINKS