Annonce
Elsk din krop

Nem øvelse, der styrker bækkenbund og blære (og kan laves i sofaen)

Der er ingen grund til at sætte livet på stand-by, fordi du i en periode drypper lidt. Der findes nemlig både knibeøvelser, der kan styrke bækkenbunden, og diskrete, lugtindkapslende bind - så du kan leve livet fuldt ud!

Måske er du gravid? Har lige født? Det kan også være, du er trådt ind i overgangsalderen? Grundene til en slap blære kan være mange, og næsten halvdelen af danske kvinder oplever perioder med ufrivillig vandladning. Du er ikke alene, og det behøver ikke at være en tilstand, du skal leve med permanent.
Med daglige knibeøvelser af fem minutters varighed kan du nemlig styrke dine blæremuskler væsentligt, og øvelserne kan laves overalt – også på sofaen.

Nem knibeøvelse

En god øvelse er at knibe bækkenbundsmusklerne, så meget du kan. Bliv ved med at knibe i 5 sekunder, slap af i 5 sekunder. Gentag 5-10 gange. Og husk så også, at TENA Lady Discreet takket været en særlig teknologi giver dig tredobbelt beskyttelse mod både dråber, fugt og lugt, men føles som helt almindelige bind. De kommer også i forskellige størrelser – lige til at komme i tasken - og sikrer, at du kan leve dit liv, præsist som du har lyst til - uanset om du lever det aktivt eller roligt.
 
Læs mere om TENA Lady Discreet på tena.dk